100% gwarancji satysfakcji

Reklamacje

Kawa entos pakowana jest w mocne, hermetycznie zgrzewane opakowania.
Waga brutto jednego opakowania  to 0,2 kg ; 0,25 kg ;  0,5kg ; 1kg,  z tolerancją (+- 5g).
Odbiorca każdorazowo zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia stanu otrzymanej przesyłki w obecności przewoźnika, nawet jeśli opakowanie wydaje się być nie naruszone.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych odbiorca powinien spisać protokół szkodowy potwierdzony przez przedstawiciela przewoźnika oraz dokonać wszelkich niezbędnych formalności dokonywanych zwyczajowo w takiej sytuacji pod rygorem nie uwzględnienia reklamacji.
Odbiorca ma prawo dokonać zwrotu zakupionej u nas kawy.
Należy pamiętać, że zwrócić można tylko taką przesyłkę, która nie nosi śladów otwarcia, posiada taką samą wagę oraz zawartość identyczną z otrzymaną (nie uwzględnia się tu wagi dostarczonej próbki).
Przed dokonaniem zwrotu odbiorca musi nas o tym poinformować pisząc do nas na adres
Koszy dostawy związane ze zwrotem kawy pokrywa odbiorca.
Nie będą przyjmowane zwroty kawy dokonane na nasz koszt.
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni liczonych od dnia otrzymania przez nas reklamowanej przesyłki.
Zwrot kawy może nastąpić w terminie nie dłuższym niż do piętnastego dnia po dostarczeniu kawy do odbiorcy.
Zwroty kawy należy kierować na nasz adres z dopiskiem „ZWROT” umieszczonym na paczce.